• Știri

Felicia Niculae

DPD Romania, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de coletarie si curierat expres (numai anul trecut firma a livrat, in total patru milioane de colete), a raportat la finalul lui 2013 o cifra de afaceri de 64,8 milioane lei, in crestere cu 43 la suta fata de anul precedent, cand a obtinut 45,3 milioane lei.

Zona de online creste piata de curierat

Performantele financiare se datoreaza atat resurselor investite in siguranta operationala si financiara a afacerii, cat si cresterii numarului de clienti din zona comertului online national si international. De altfel, clientii din e-commerce reprezinta aproximativ 40% din volumul de business. „Rezultatele din 2013 confirma faptul ca DPD Romania a ajuns la maturitate si a castigat un capital de incredere solid in randul clientilor. Evolutia pozitiva a comertului electronic reprezinta un input serios in cresterea noastra, iar in ultimii trei ani am castigat experienta solida in acest segment, perfectionandu-ne serviciile si lansand altele noi, adaptate cererilor din piata. Istoric vorbind, 2013 este cel mai bun an pentru noi si acest lucru ne permite sa ramanem optimisti si sa anticipam crestere si pentru 2014”, a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania. Aldescu a mai spus ca spera in continuare ca trendul ascendent inceput la finalul anului trecut, cand s-a inregistrat un boom, sa continue. La randul sau, Alin Gherman, director comercial al DPD, a mai explicat ca, desi serviciile nu au fost ieftine, clientii au preferat sa ramana cu DPD.

Angajari in 2014

Compania de coletarie si curierat va continua sa faca angajari si anul acesta. „Exista o crestere anuala sub 10 la suta, in special in zona de manipulanti. Anul acesta vom continua sa angajam oameni, mai ales ca ne dorim sa crestem”, a explicat Lucian Aldescu.

Black Friday depasit cu bine

Oficialii DPD au mai precizat ca de Black Friday compania a incercat sa faca fata cu succes cererilor venite de la clienti, prin pregatire si comunicare cu clientii. “Am discutat cu fiecare client in parte, am venit cu propuneri de optimizare, am confirmat niste volume”, a precizat Alin Gherman. “Anul trecut, de Black Friday, volumele noastre s-au dublat, asa ca am zis ca anul asta sa ne pregatim dn timp”, a subliniat si Lucian Aldescu.

Investitii de aproximativ un milion de euro pentru 2014

DPD Romania si-a bugetat pentru 2014 o crestere a afacerilor de 15% si investitii de aproximativ un milion de euro in dezvoltarea capacitatilor operationale din principalele depozite din tara si lansarea de noi servicii. Compania se va concentra anul acesta pe consolidarea statutului de expert in livrarile B2C si pe dezvoltarea si imbunatatirea capacitatii operationale si logistice. Dezvoltarea serviciului de livrari externe COD International face parte, de asemenea, din setul de obiective al companiei pentru anul in curs.
„Continuam sa inovam si sa gasim solutii. Ne dorim sa crestem in continuare in capacitatea de transport, sa manipulam si colete cu o greutate mai mare. Vrem sa crestem greutatea pe colet. Lumea a inceput sa cumpere tot mai mult anvelope si frigidere de la magazinele online”, a mai precizat Aldescu.

Prealerta prin SMS sau email

Tot in 2014, DPD urmeaza sa lanseze Predict1hour, un upgrade al serviciului prin care destinatarii sunt prealertati via SMS sau email in privinta estimatului de timp pentru livrarea coletelor. In prezent, acesta este doua ore in Bucuresti, trei ore in marile orase si sase ore in restul tarii.
Tot la capitolul intentii de dezvoltare se numara si serviciu de livrare pentru samabata si duminica.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *