Inceput inca din 2008, in cadrul acestui proces a fost testata calitatea a 300 de vehicule pe o distanta de 10 milioane km si 5 milioane de ore suplimentare de testari la bancul de probe, la temperaturi cuprinse intre -40° C la +60° C.
Renault Trucks ofera o gama complet noua de vehicule pentru Distante lungi, Constructii si Distributie.
Gama Renault Trucks “Distante lungi”
Renault Trucks T a fost conceput pentru a oferi companiilor de transport atat o economie de combustibil, cat si un nou concept privind viata la bord. Cu o cabina aerodinamica, dezvoltata si testata cu ajutorul unui tunel de vant, T combina eficienta Premium Route si consumul redus de combustibil cu prestigiul si confortul Magnum intr-un singur vehicul. Acesta ofera, de asemenea, un grup motopropulsor imbunatatit cu motoare noi Euro 6 si cu o cabina cu totul noua.
Cu o latime de 2,5 metri, cabina Renault Trucks T este mai spatioasa si are un pat extensibil, precum si un pat superior care poate fi folosit la nevoie pentru depozitare suplimentara. Tunelul motor are acum o inaltime de doar de 200mm si este complet incorporat in cazul cabinelor cu podea plata. Pozitia optimizata de condus este data de noile scaune proiectate de RECARO ® pentru Renault Trucks, un tablou de bord ergonomic cu ecran central de 7 inci (cel mai mare de pe piata), precum si optiunea de reamenajare a pozitiei butoanelor de control. T ofera, de asemenea, un compartiment de depozitare care poate fi accesat atat din interiorul cat si din exteriorul vehiculului, plus o usa cu deschidere la un unghi de 85°. Soferul are avantajul unor dispozitive de siguranta, inclusiv lumini la viraje si un volan multifunctional reglabil pe trei pozitii.
Renault Trucks T este prevazut cu motoare Euro 6 DTI 11 si DTI 13. Intreaga gama este echipata cu transmisie automata Optidriver, care are acum un nou sistem de gestionare pentru schimbarea vitezelor. T are de asemenea un sistem de control al aerului (Unitate Electronica de Control pentru Aer sau EACU), o pompa de directie cu debit variabil pentru a imbunatati consumul si capacitatea rezervorului de motorina de pana la 1475 de litri. Intretinerea a fost usurata separand reteaua electrica de reteaua hidraulica de pe sasiu, cu reteaua electrica pe partea dreapta si cea hidraulica pe stanga.