- Rutier
Producătorul auto Porsche derulează o nouă investiție majoră în România, unde va construi un nou centru. Compania mai deține un centru de inginerie la Cluj și un service autorizat la Timișoara. Construcția noului spațiu va fi demarată în acest an, imediat după primirea tuturor aprobărilor de construcție necesare, iar finalizarea construcției este planificată pentru anul 2025.
Noul Centru Porsche va fi construit lângă Aeroportul din Cluj-Napoca, va include atât un showroom, cât și un atelier de service, iar inaugurarea este planificată pentru anul viitor. Totodată, clădirea a fost proiectată să aibă un impact scăzut asupra mediului înconjurător, având certificare BREEAM Excellent. “Pentru marca Porsche, această investiție de la Cluj este una strategică, în conformitate cu planurile noastre de dezvoltare și sustenabilitate în România și în regiune”, a declarat Alin Tapalagă, Director General al Porsche Inter Auto România.
Noul centru Porsche va avea un showroom de prezentare și un atelier de service
Compania mai deține un service autorizat în Timișoara și a considerat oportun momentul deschiderii unui al doilea Centru Porsche în țară, “într-o zonă în care marca este foarte apreciată și așteptată de clienți”. Noul Centrul Porsche Cluj va avea un showroom de prezentare de aprox. 600 mp și un service autorizat, care va avea o suprafață de 870 mp. ”Porsche are deja o prezență puternică în Cluj-Napoca prin MHP România și Porsche Engineering, ambele companii fiind deținute de către Porsche AG Stuttgart. Piața noastră crește în Cluj, portofoliul nostru de clienți din zonă devine din ce în ce mai mare, la fiecare road-tour în zonă observăm un interes crescut pentru modelele Porsche, astfel că această investiție era foarte necesară și solicitată. Așa că ne bucuram să putem spune azi ferm: da, al doilea Centru Porsche din România va fi deschis la Cluj”, a adaugat Adrian Pascu, Director Executiv Importator Porsche.
Porsche, printre cele mai valoroase mărci de lux
În discursul său la adunarea acționarilor de la Porsche Arena din Stuttgart, odată cu aniversarea a 75 de ani de la lansare, CEO Oliver Blume a declarat: “În timp ce sărbătorim cea de-a 75-a aniversare, suntem mai puternici ca niciodată. Fiind una dintre cele mai valoroase mărci de lux din lume, mergem înainte cu strategia noastră de lux modern și sportiv, stabilind în continuare obiective ambițioase.”