- Eco
Grupul Stellantis intră pe piața din Europa cu marca Leapmotor. Această decizie face parte din strategia constructorului chinez de a-și consolida poziția în segmentul mașinilor electrice accesibile. Este vorba despre un joint-venture între Stellantis și Leapmotor. Acesta nu țintește numai piața europeană, ci se va extinde și in alte piețe în următorii ani.
După lansarea noului Citroen e-C3 și prezentarea versiunii electrice a Fiat Panda, Stellantis vrea să acapareze piața low-cost a mașinilor electrice cu alte șase modele care vor face concurență Daciei Spring.
Grupul Stellantis include mărci precum Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot.
Joint-venture între Stellantis și Leapmotor
Europa va fi prima piață care va primi vehiculele electrice Leapmotor construite în China, vândute de o nouă societate mixtă cu sediul în Olanda. Stellantis își va lărgi astfel oferta de vehicule electrice cu preț redus începând cu sfârșitul anului viitor.
“După acordul de achiziționare de către Stellantis a unei participații în cadrul Leapmotor, grupul are la dispoziție o nouă marcă destinată consumatorilor „care sunt atenți la costuri, dar care doresc cea mai bună tehnologie în produsele lor”, a declarat directorul financiar Natalie Knight.
„Depășim volumul de 300.000 de vehicule electrice la nivel global în acest an”
Conform cifrelor oferite de Stellantis, vizează vânzări de 500.000 de unități în afara Chinei până în 2030, pe lângă planurile Leapmotor care își propune să ajungă la vânzări de 1 milion de unități anual în China.
Sursă foto: https://www.stellantis.com/en