• Rutier

Tot mai multe branduri auto din China își fac apariția în România. După MG (marca britanică deținută de Shanghai Automotive Industry Corporation – SAIC) și Lynk & Co (marcă a grupului chinez Geely), cea mai recent intrată pe piața autohtonă este brandul chinez de vehicule comerciale Farizon.

Brandul auto chinez Farizon intră pe piața din România

Brandul chinez de vehicule comerciale Farizon va fi reprezentat pe piața din România de grupul maghiar AutoWallis. Acesta care va fi prezent inițial, cu modelele V6E și SuperVan. „Distribuția mărcii Farizon în România va începe în a două jumătate a anului 2024. Primele modele comercializate vor fii V6E și SuperVan. Odată cu aducerea brand-ului Farizon în România, AutoWallis Distribution își consolidează prezența și în segmentul vehiculelor comerciale”, a declarat Alexandru Budeanu, Country Manager AutoWallis Distribution România.

Brandul auto chinez Farizon intră pe piața din România cu gama de vehicule comerciale

În România, AutoWallis Distribution este și unic importator al mărcii coreene SsangYong. Farizon, marcă lansată în 2016 și deținută de Geely Auto, este un brand de vehicule comerciale din China care oferă o gamă completă bazată pe noi surse de energie, incluzând vehicule comerciale grele, ușoare și autobuze, precum și un camion care folosește drept combustibil metanolul. Conform producătorului, sistemele de propulsie ale acestor vehicule sunt dezvoltate „in-house”.

Expansiunea europeană debutează în 2024

După ce s-a bucurat de succes în Asia, brandul a avansat către piețele internaționale. Acum este prezent în America de Sud, Orientul Mijlociu și Asia de Sud-Est. Conform oficialilor grupului AutoWallis, compania a ajuns la un acord pentru a deveni distribuitorul exclusiv în opt țări din Europa Centrală și de Est al mărcii Farizon. Statele în care AutoWallis va reprezenta marca Farizon sunt Austria, Cehia, Croația, Polonia, Slovacia, Slovenia, Ungaria și România.

Brandul auto chinez Farizon intră pe piața din România

Grupul maghiar AutoWallis aduce vechiculele chinezești în Europa

În cele opt țări în care grupul va vinde marca Farizon au fost înmatriculate în 2023 peste 176.800 de vehicule comerciale. Piața din Polonia reprezentă o treime.

Gábor Ormosy, CEO AutoWallis: “Am fost printre primii care au încheiat parteneriate cu mărcile chinezești, precum BYD și MG. Compania explorează continuu noi oportunități de dezvoltare a afacerii cu scopul de a continuă să crească acoperirea grupului în 16 țări și să extindă gama de mărci pe care le oferă – care, împreună cu Farizon, ajunge acum la 24 – brand-uri ce pot determina în perioada următoare atât creșterea vânzărilor, cât și generarea de profit”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *