3 decembrie 2008
  • uncategorized

„In urmatorii 10 ani, Romania trebuie sa investeasca anual trei miliarde de euro In dezvoltarea infrastructurii. Avem finantare din partea Uniunii Europene, Insa aceasta asigura doar o mica parte din necesarul investitiilor. BEI si-a confirmat disponibilitatea de a finanta cu pana la doua miliarde de euro proiectele de infrastructura, iar o alta solutie o reprezinta parteneriatele public-private.

La 1 martie speram sa se semneze primul contract de parteneriat public-privat, pentru tronsonul de autostrada Comarnic-Brasov“, a declarat Ludovic Orban. Potrivit ministrului, aceasta forma de derulare a unui proiect In cadrul careia executantul Isi finanteaza singur lucrarile pana la finalizare si administreaza apoi proiectul Incasand taxe de utilizare sau sume din partea statului, ar putea fi folosita si In cazul autostrazilor Pitesti-Sibiu, Targu Mures-Iasi, Ploiesti-Buzau-Focsani sau pentru centura ocolitoare la nivel de autostrada a Bucurestiului. Costurile estimate pentru toate aceste proiecte se ridica la 10 miliarde euro, dar nimeni nu poate avansa un termen realist de executie, cu atat mai mult In contextul actual al crizei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *