- Știri
Rolf Habben-Jansen, noul CEO al Maersk Logistics si Damco, afirma: "O noua si singura marca va aduce o complexitate mai mare a organizatiei noastre si va optimiza alocarea resurselor; acestea ne vor ajuta sa ne putem concentra pe ceea ce-si doresc clientii nostri sa cumpere. Trebuie sa fie simplu si usor pentru clienti sa lucreze cu noi".
"Avand in vedere ca ne aflam in mijlocul unei recesiuni la nivel global, este crucial sa oferim clientilor nostri un portofoliu de servicii divers, de incredere si constant, astfel incat acestia, la randul lor, sa poata continua sa-si serveasca proprii lor clienti in cel mai bun mod posibil", spune Rolf Habben – Jansen.
Noul Damco este construit pe o serie de puncte forte deja integrate in compania noastra, iar privind in viitor vom pune mai mult accent pe patru dintre ele:
• "Pasiunea pentru client" va situeaza pe Dumneavoastra si afacerea de care raspundeti pe primul loc. Aceasta presupune cladirea unei relatii stranse, orientata catre dezvoltarea afacerii;
• "Devotamentul fata de indeplinirea obligatiilor" este calitatea operationala si disciplina proceselor. Avem nevoie sa indeplinim servicii de o calitate inalta sustinunta oricand si oriunde;
• "Parteneri dinamici" caracterizeaza forta organizatiei noastre si a oamenilor din ea;
• "Diferentiere" reprezinta dorinta de a deveni si a ramane partenerul Dumneavoastra preferat din industria logistica. Vom continua sa gasim mai multe resurse care sa va ajute sa deveniti mai competitivi.
Sub noua marca, Damco va continua sa ofere celor peste 10.000 de clienti – printre care amintim firme multinationale din domenii ca retail, confectii, electronice, industria chimica precum si importatori si exportatori independenti – o gama larga de servicii logistice, de la servicii de forwarding si logistica frigorifica pana la servicii avansate de management al lantului de distributie si consultanta.
"Pentru noi, este important sa gandim dincolo de norme si sa cream solutii competitive pentru clientii nostri indiferent de marimea lor. Credem ca reprezentam ceea ce este mai bun dintre multiplele variante de jucatori din bransa: forwarder-i bine plasati in plan local orientati cu prioritate catre nevoile clientului, la care se adauga experienta in domeniul supply-chain-ului, ambele sprijinite de forta, stabilitatea si capabilitatile unei organizatii mari de success", afirma Rolf Habben – Jansen.
In timp ce compania refoloseste numele utilizat in activitatea de forwarding, noua marca va ingloba amble activitati, atat cea de management si consultata in domeniul supply-chain cat si cea de forwarding. "Am ales numele Damco deoarece ne ofera continuitate in ceea ce facem. Numele se bazeaza pe o lunga tradititie de a lucra indeaproape cu clientii nostri", explica Rolf Habben-Jansen.
In perioada iunie – septembrie, serviciile de supply-chain vor continua sub marca de Maersk Logistics iar cele de forwarding sub marca Damco.